در حال حاضر با توسعه و پیشرفت تکنولوژی، خریداران دیگر با روش (به مشتری نزدیک باش و انقدر تاکید کن تا بفروشی)  یا همان روش  ABC (always Be Closing)  تمایلی به خرید در آنها ایجاد نمیشود. تکنولوژی باعث تغییر در سلیقه آنها شده و علاقه مندند که اطلاعات لازم و کافی در مورد جنس یا کالایی که قصد خرید آن را دارند ، بدست بیاورند و با آگاهی اقدام به خرید کنند.


دختران باحال

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

MOHOFAR خدمات اینستاگرام دنیای کامپیوتر دستگاه تصفیه آب ملی و حرفهای دلش Fonzie مهاجرت گنجینه ها