در حال حاضر با توسعه و پیشرفت تکنولوژی، خریداران دیگر با روش (به مشتری نزدیک باش و انقدر تاکید کن تا بفروشی)  یا همان روش  ABC (always Be Closing)  تمایلی به خرید در آنها ایجاد نمیشود. تکنولوژی باعث تغییر در سلیقه آنها شده و علاقه مندند که اطلاعات لازم و کافی در مورد جنس یا کالایی که قصد خرید آن را دارند ، بدست بیاورند و با آگاهی اقدام به خرید کنند.


دختران باحال

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

♥ღ تنــــهايــــي من ღ♥ دانلود آهنگ جدید عاشقانه Anna رزین سختی گیر پایان نامه رشته علوم اجتماعی Kimberly دانلود